وبلاگ 8 News

بروزترین و معتبرترین منبع خبری

وبلاگ 8 News

بروزترین و معتبرترین منبع خبری

تلاش خانواده مارادونا برای بازپس‌گیری توپ طلای دزدیده شده

فرزندان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین، در تلاشند تا توپ طلایی که به او به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 1986 اعطا شده بود و سپس به سرقت رفت، را بازپس بگیرند. این جایزه که از جانب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اهدا می‌شود، پس از اینکه مارادونا به عنوان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی به او داده شد، در یک مراسم خاص در پاریس ناپدید شد. بر اساس گزارش‌ها، توپ طلا در دوران حضور مارادونا در باشگاه ناپولی ایتالیا در بانکی در ناپل نگهداری می‌شد و در سال 1989 توسط گانگسترهای محلی دزدیده شد.

وارثان مارادونا اکنون در حال پیگیری حقوقی برای جلوگیری از فروش این توپ طلا در حراجی است که قرار است در 6 ژوئن 2024 برگزار شود. آنها ادعا می‌کنند که مالکان فعلی جایزه هیچ حقی برای فروش این اموال دزدیده شده ندارند. وکیل خانواده، ژیل مورئو، اظهار داشته است که به نمایندگی از دو دختر مارادونا، درخواستی فوری به رئیس دادگاه قضایی نانتر نزدیک پاریس ارسال کرده تا از این حراج جلوگیری شود.

خانه حراج پاریسی Aguttes اعلام کرده است که این جایزه در سال 2016 از یک مجموعه خصوصی خریداری شده و مالک آن ادعا می‌کند که بی‌خبر از سرقت توپ طلای مارادونا بوده است. این وضعیت پیچیده حقوقی و اخلاقی عمیقی دانلود بازی پوکر فارسی را برانگیخته است که پیامدهای آن ممکن است تأثیرات قابل توجهی بر اعتبار حراجی‌های بین‌المللی و حقوق مالکیت داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد